Shopping!

Så himla skönt - nästan klar till mamma! Men bara nästan vill köpa lite mer men bara mindre saker (A) haha eller ska försöka! Men spenderade ju bara 2000 idag så har ju långt kvar tills dess att min budget är nådd. ÄLSKAR JULKLAPPISAR =D haha förlåt menblir helt galen. Älskar att ge så underbart. åå =D

Bilder kommer sedan! Eller i af på kartongerna haha =D ni får nämligen inte heller veta vad jag köpt. Kan ju hända att mamma råkar trycka sig in här å de vill vi ju inte ska hända. dock köpte jag en sak till mig själv den kan ni få se =) men det är sen (A)

Skönaste idag -
Lisette hittar ett par vantar var av dem inte sitter ihop eller har någon prislapp så hon går fram till kassan och frågar

Lisette "vad kostar dem här?"
Kassör 1 "öhm .. är det våra?"
Kassör 2 "jadå, det är de priset som står där (och visar)"
Kassör 1 "jaha! 79kr då"
Lisette "för en eller två?"

haha så jag skratta menar vantar säljs i PAR! Men Lizzan kanske köper skor en och en också ;)) hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

har du msn ?



Kramar

Postat av: Maria

sorry, kom till datorn nu, såg din kommentar nyss:P

Ska inte göra så mycket, är med Hanna lite bara, sj ? <3

2008-11-08 @ 19:46:23
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Lisette

hahah käfft melle

2008-11-08 @ 22:49:40
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback