Sjuk! Karma?

Godkväll och god natt. Gick hem från jobbet vid halv 1 idag efter att ha suttit i personalrummet och snackat en massa med Tessan. Tessus har typ influensan(?) och lilla jag som hade dunder ont i halsen. Hela två timmar satt vi där och lite ångest över att sitta på rast så länge haha =P men sen gick jag hem kunde inte jobba och nu mår jag ännu sämre har legat i sängen sedan jag kom hem å smällt i min panodil. Dock inte så många jag brukar då det säkert inte är bra för barnet om jag överdosserar =P men sova kan jag i af vilket är underbart!

Den 30november blir det fotografering för den där skandinaviska tidningen. Ska bli lite kul med något ovanligt att göra =)

Men nu måste jag ta mig till sängen igen vill verkligen inte behöva vara hemma fårn jobbet imorgon. Men just nu ser det inte allt för ljust ut med feber, halsont samt ont i hela kroppen! Krya på mig själv =)

Hoppas ni haft en bra första dag på veckan, om inte bättre än mig!
Kramar

Kommentarer
Postat av: fia

Åååh vad kul!!

Jag är också sjuk :((( inte kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback