Tycker min älskling ska komma nu =)

Weei =D glad idag? japp japp japp! Känner mig otroligt bra just nu. Eller inte frisk men jag klara ju av att sitta här utan att total svimma i af =D så glad är jag för det! Imorse väckte dock min lilla älskling mig vid 4tiden och det tog hela 4 timmar innan jag somnade om men så är det så fort den är vaken haha kan aldrig sova känns helt underbart när den rör sig =D

åå vilken lust jag fick att se landet för längesedan, kanske slår på den inatt när jag inte kan sova! min plutt har nämligen inte rört på sig vilket menas med att den har sovit i ett par timmar nu så jag lär ju inte få sova på ett tag! å gud så jag längtar tills den kommer. Nu är det knappt 2,5 månad kvar tills den kommer =) en helt obeskrivlig underbar känsla =))


Kommentarer
Postat av: Matilda

Postat av: Matilda

Haha kommer ihåg de där jättekul:P

Den förbereder dig bara för att du inte ska få sova när den tittar ut;)

2008-11-19 @ 22:59:30
URL: http://ungmammamatilda.blogg.se/
Postat av: Maria

ojojoj vilken sexig plan :D I can't wait.

vi tar med din unge och har den som skydd :D :P

thihihi

2008-11-20 @ 00:15:29
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback