111 dagar kvar =D



Var inte hemma hela kvällen igår som min lilla hjärna planerat utan Eleonor drog iväg mig till medis! Massa prat och dundergott vin fick jag smaka! haha fast jag tycker iförsig alla viner är jätte goda nu när jag inte dricker något alls =D



Idag var jag iväg med mamma, mormor och morbror för att kolla in ålderdomshemmet vilket såg ut som ett fängelse så vi sa nej å gled iväg till ett annat där hon än så länge bara står i kö men de andra var jätte fint å ja! Hel mys så vi väntar tills vi får en plats där istället =D

På kvällen fick jag även hem en överaskning - Maddush! alltid lika trevligt i ditt sällskap =D hihi å har även lovat att checka in hennes "nya" lya imorgon ;) bjuds även på fika och sånt tackar man ju inte nej till!

Glömt att berätta - Var hos barnmorskan den 13 oktober. Alla prover var bra och jag vägde 49,7. Har aldirg vägt över 50 men lär nog komma över det nu haha

Men sova är de för min del nu upp vid 7. På tisdag börjar jag med nya tiderna 7 - 16 så blir uppgång vid 5.. usch å fy!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback