Allt eller inget

ONT i mina axlar! Behöver massage men lutar åt de i helgen vilket skulle vara super! Sedan är ju min vän väldans trevlig sällskap också vilket gör allting bättre!

Blir så arg på mig själv, eller rättare sagt alla dessa hormoner. Känner inte igen mig själv  är så himla känslig å typ mesig! nej dags att ta sig i kragen å övervinna dem eller vad säger ni ;) hihi

Idag öppnade jag så vid 4 ringde min klocka vilket resulterade i att jag drog täcket över huvudet men såg bara några minuter senare att Alla älskar Ramond var på trean så glodde på det å tog mig upp vid 04.45 tiden. Duktig va? Ska tydligen jobba frukost i framtiden också fast då 7 - 16 men ganska skönt att kunna vara hemma till fem.

Imorgon har jag däremot sovmorgon ända till 7! Skönt =D hihi å nu ska jag sätta mig med té, livstid (bok), mina älsklingstofflor å vetekudde på axlarna

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback