älskade helg

Känner mig helt mör i kroppen.. Ska egentligen jobba imorgon men funderar på att ringa in och sjukanmäla mig så jag orkar ta mig upp på måndag morgon och mina riktiga tider istället. Men det är iförsig bara 3 timmar imorgon så borde orka? Nåja får väl se när jag börjar känna mig lite tröttare igen då jag la mig på soffan direkt när jag kom hem och sov någon timma =))

Ikväll däremot ska jag inte göra någonting! Känner att jag måste varva ner och vila för både min och bebisens skull då det säkerligen inte är jättebra om jag är sjuk? Får prata lite med barnmorskan vid nästa besök i början av november!

Möttes av en trevlig liten hälsning igår, var Michamela som skrev på FB att barnmorskan på UM i kärrtorp hälsade så mycket =) så himla sött att de minns alla! Hon är vekrligen för gó! Även min michamela är dunderunderbar =)

Någon som ska kolla in nya forum? eller har kollat var ju ändå två dagar sedan de öppnade =) Jag är då nyfiken och ska ta en sväng förbi imorgon eftermidda!

Rain man på tv tillsammans med julmust, kolsyrat vatten och té .. gud så jag är sugen på choklad! haha

puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötemelie!

Postat av: Lisette

jag har varit där :) va där idag :P hehe

2008-10-25 @ 16:10:17
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback