Äntligen

Så har man kommit över vissa saker och jag kan återigen återgå till min absoluta favoritserie - LAS VEGAS!

Det var nämligen så att jag började följa den under början av mitt och Emils förhållande. Haha minns fortfarande när jag bad honom ladda ner alla avsnitt och han var väldans skeptiskt då de ända jag tjatat om innan var sex and the city! Nåja vi började från skratch och såg vartenda avsnitt och många fredagskvällar spenderades med enbart massa godis och las vegas och såklart, mitt snarkande! Men jag somna inte alltid (A) haha!

Nåja har iaf äntligen börjat kolla igen men har väl missat någon säsong i af så nu börjar jag från skratch igen! Har nämligen köpt hem säsong 1 å tänkte ta en säsong/månad för att inte dregla framför tv;n allt för mycket =) vet dock typ allt som händer men de är de värt fan tillochmed tjejerna är snygga i den där serien så!

Nu tänkte jag kolla upp om de är något bra på tv å berätta om min lilla månadsplan för brorsan som är minst lika förälskad som jag i denna serie ;D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback