Äntligen fredag, äntligen helg!

Mamma ringer "jag har jätte varmt på i bilen, tänkte koka upp té när jag kommer hem sen ta en stor stark!" Jomen tack allt lät ju inte dunder lockande för lilla mig som satt hemma själv och frös!

Hon kom i af hem med risgrynsgröt - mums



Vad har ni för planer i helgen då? Själv ska jag ut till örnboet å bara slappa. Maria sa dock igår "vi ska hämta barnen" BARNEN? hallå i plural :O jag och barn i plural går inte ihop haha men jag antar att de är äldre i af över 13 typ? Väl? Nåja gratis käk och film hela dagarna tillsammans med kort blir nog dundermys =) Kommer dock självklart ha med mig mobilen vart jag än går, menar jag ska faktiskt in rakt i skogen! haha jag är den minsta skogsmänniska som någonsin skådas bara fråga Emil om ni inte tror mig han har nog fått stått ut med allt möjligt haha! Men han fick skylla sig själv som var bebodd rakt in i skogen ;)

Nåja risgrynsgröt på spisen, jag som itne äns är hungrig? =D

update: min bror vill ha parfym, kläder, en duffel jacka, filmer, dvdboxar och .... sprit :| tror han på riktigt att han kommer att få det? Nej vetu vad inga spritflaskor till julklappar hära!

Kommentarer
Postat av: sofia

Grrröööööööööööööööt <3

Postat av: Michaela

Bra där babe, inge sprit!! :D

2008-11-01 @ 18:37:13
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Caroline

vart har du tagit vägen???

2008-11-03 @ 18:14:56
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback