Dagen

Började med irretation över hur folk tycker om att ringa och väcka mig men tog mig tillslut upp runt 1 tiden för att käka och glida iväg till jobbet. Väl på jobbet möts jag utav Linda som säger att jag varit sjuk för mycket och får därför inte fortsätta jobba dära så blev min sista dag. Valde själv då att avsluta med Uniflex också då jag är trött på att vara konsult. Dåliga tider och helt aa itne min grej samt att jag inte orkar sitta och vänta på nytt jobb från dem nu när jag ändå ska ha bebis i februari.

Så ringde upp Maria på mcdonken och kolla om jag kunde jobba där fyra månader så ska kila dit imorgon och tala med lite annat folk också. Men det beror ju helt på lön och en massa men skulle vara trevligt och träffa alla gamla igen å så är de ju lite fart på de stället jämfört med kundservice =D sedan handlar det ju bara om fyra månader!

Väl påväg hem så ringer min bror för att medela att vi inte har någon mjölk så blev en tripp till konsum innan jag klev hemmåt. Nu är jag hemma och har städat, diskat samt hängt tvätt .. herregud skulle bli en toppen hemmafru!

Hur har er dag sätt ut? =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback