Duktiga jag!

Så var allting packat och klart. Låter som jag ska på storsemester? Njäe kunde ju önska det men ska bara jobba. Dock ska jag "bara" stå i driven men om de är varmt så blir man total äcklig efter att jobba 8 timmar så måste packa ner kläder att åka hem i. Jag vet jag är löjlig, men jag tänker i af på er andra som ska sitta brevid mig i bussen! Hade varit annorlunda om jag haft körkort ;) hihi

Ska bli himla skönt att komma tillbaka till stress och rörelse känns som att jag blivit halvt invalid efter de här lugna 10 månaderna.

Idag har jag varit väldigt duktigt! Tvättade 9 maskiner och vek en massa lakan/handdukar etc bara det tog 45 min? Nåja spenderade 4 timmar i tvättis duktigt tycker jag! Jag har även fyllt i alla körkortspapper så nu väntar jag bara på att min bror ska gå till läkaren och göra synundersökning så jag kan fylla i alla hans papper å skicka in allt samtidigt :))) duktigt va? Mer än så, så har jag faktiskt skurat badrummet samt damsugit hela lägenheten. Duktigt eller vadå? hihi

Men nu är jag så trött så hjärnan hinner knappt med vad jag skriver.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Maria

örnboet baby :P:D

unga örnar övernattning som jag måste vara med på :P:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback