För tidigt för mig

God morgon!

Sitter här med en kopp té och är dunder seg. Det här med tidiga morgnar är inte min sak, men det har jag ju vetat i 19år också. Hatade att gå upp tidigt även som liten. Idag blir det som sagt att jobba till fem sen utbildning mellan 17- 19 vilket känns lite segt då jag inte ens vet om jag kommer att få den lönen som man ska ha för att vara s.k handledare. Men får se kan bli kul att utbilda lite också var så himla längesen bara!

Vädret ute är inte precis på topp, ungefär som mitt humör. Segt och grinigt haha! Men det kommer säkert att bli sol och mysig höst som igår men under den tiden jobbar jag och kommer inte utanför restaurangen förän sju och då är det mörkt. Lagom kul! haha

Nej ska gå om någon halvtimme så blir soffan en stund =)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

det vet jag inte än, vet typ dagen innan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback