Forum får 3 utav 5

God morgon! eller eftermiddag kanske man ska säga? tror klockan är halv 12? haha inte säker måste kolla text tv eller något ..

Tänkte hoppa in i duschen för att sedan fixa mig =) kanske även inviga nya mascaran jag köpte för endast 100 lappen! Var en isadora .. aldrig ägt en så ja testa kan man ju alltid =D Sen vet jag inte hur dagen ser ut måste förbi apoteket å sen ska vi säkert åka å handla massa mat också! Tvätta står också högt på listan tillsammans med diska och dammsuga .. lockar inte alltförmycket!!

Nåja igår vare forum hela tre timmar =) var nästan för stort och att jag hade gått upp 8 på morgonen för att jobba i tre timmar gjorde nog inte saken bättre =P men efter att käkat lunch i forum X antal dagar i två års tid så kändes det lite halvknasigt hur stort det var nu. Menar hoppa över en eller två lektioner för att shoppa lite med ninninor var ju en självklarhet men om vi fortfarande gått i skolan nu så skulle nog dagarna varit skola fram till lunch sedan shopping haha!!

Vad har ni gjort denna helg som tycks bara flugit iväg? =)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback