Frågan om killar.

Jag tror att jag har för höga krav på killar. Fast de är bra har jag även bevisat. Emil mitt ex uppfyllde faktiskt ganska många av mina krav. Dock så var han skitzo, tror jag? Hur som så hade vi en dunderbra förhållande fram tills dess att jag tröttna samt ångra mig vilket ledde till att jag inte kunde bestämma mig hur jag ville ha det. Hur som haver även jag kanske är skitzo! Efter Emil träffa jag i af en söt pojke, men vårt dejtande blev kort! Jag vet inte om jag dras till killar som står för otrohet eller något? Nåja började dejta en kompis. Inte lika bra kanske? Joho säger jag som kände att här ställdes inga krav och jag slipper oroa mig för att han helt plötsligt tror att vi är tillsammans. Skönt! Men även det dejtandet tog slut men trevlig var de i af =)

Nåja efter de så börja jag dejta Nadim, en snubbe som ja han uppfyllde inga av mina krav. Inte ens utseendet prickade in på en enda smakfråga. Men kul tänkte väl jag. Kul att kolla lite okänt vatten. Men nu i efterhand säger jag aldrig mer. Jag ska hålla mig till mina krav. De som är tyngst är väl svensk, lång, charmig och körkort! Jag vet inte vad de är med körkort. Tror dock bara att de är någon knäpp jag fått? jag menar bör ju inte vara ett krav .. eller?

Hur som haver så vill jag inte ha något nu! Känns så himla skönt att vara singel och kunna vara hemma hela tiden. Tycker jag har för lite fritid som de är nu så en snubbe skulle bara göra allt komplicerat! Tacka mig själv för att jag kan stå emot kärleken, eller?

- Måste tillägga att Andrej är väl typ perfekt då? Okej han faller väl in på ett krav, världens charmigaste. Men svensk ohc körkort? njäe.. i af han slipper jag ju umgås med. Man blir lixom bara dunder glad och varm i hela kroppen av att gå in på mailen och finna ett sött litet hej från honom där.

Kommentarer
Postat av: jz

ja det tror jag nog att jag skulle orka :) jag slutar vid halv 5 på måndag. men jag hör av mig efter skolan! <3

Postat av: fia

Nja jag vet inte. Hade gärna varit med på kort men Piloten är inte direkt mitt favoritställe, kanske komme förbi, man vet aldrig :)

2008-10-04 @ 16:30:01
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback