God kväll =)

Halloween är snart här dryga tre dagar för att vara exakt ;D! Hur ska ni fira denna dag? Själv åker jag ut till örnboet med Maria under hela helgen ska bli riktigt skönt faktiskt =) Bara få lite avslappnad osv men skräckfilmer har jag tackat nej till! Haha tur att mamma i af har körkort så hon kan hämta mig om jag blir allt för rädd för mörkret i skogen (A)

Nåja idag har jag itne gjort mer än jobbat, ovanligt? haha! Började med att glömma ställa klockan så försov mig imorse och blev 20 min sen. Duktigt ändå tycker jag (A) Påväg till jobbet (jag har hemskt morgonhumör) ska en jävla kärring irretera mig till max! åå gud så jag ville ge henne en stor propp men snäll som jag är höll jag händerna i styr, satte in hörlurarna i örorna och total ignonerade henne istället =)

På jobbet gick det förvånadsvärt bra idag =) Hade riktigt trevligt faktiskt. Men det beror typ helt på vem som jobbar sedan så fick jag ju ta allt ansvar då dem skulle ha möte på jobbet vilket mest leder till massa TRAMS haha men så jävla kul vi har då i af =D

Men åter till vänner å så kanske jag ska hjälpa mamma lite med maten? hmm har ju varit duktig å dammsugit idag så .. haha!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du jobbar jobbar o jobbar, vad jobbar du med??



Hälsningar Caroline


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback