Kritikernas kritiker.

God morgon bloggen!
Uppstigning redan kvart över 7 för min del då mamma väckte mormor och självklart kunde inte jag somna om när jag väl vaknat och de är dunder ljust ute, lagom kul? njäe!

Hur som kul ändå då de är vakna med the voice på femman som jag älskar! Just nu är det Alexander som inte kom med i Idol, ni vet han stora teddybjörnen som var kock? Hur som han fick ju skivkontrakt asballt men han sjunger just nu sin första singel "I'm sorry" NEJ säger jag. Jävla pojkband/jesse mcartney inte hans stil han är ju grym han ska sjunga cool musik. Men kanske blir bättre när han väl får smak på alltihopa och känner själv vad han vill sjunga. Får hoppas i af!

Idag var ju även Elin King där som alla andra tisdagar men var det bara jag som la märke till hennes stora finne mitt i pannan denna morgon? Njäe inte sådär jätte vackert!

Måste dock tillägga att hon är jävligt cool dock. Grym helt enkelt, men det är vi väl alla som följer vår egen väg och inte lyssnar ett smack på andra? ;) GO FOR IT !!

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Hahhaha ja jag älskar Kling men palla smsa mig om finnen när jag SOV jag fattade ju ingenting då hahhahahahahahhaa

Postat av: Maria

:o förnedra inte jesse mcCartney, nu skönk du lågt melle :O:(

2008-10-07 @ 11:58:51
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback