"minnet bra men kort"

Hejsan!

Idag har jag insett följande:
- Det är nollgradigt när jag går hemifrån
- Personer, framförallt vuxna, framförallt "män" ser ner på oss donken människor
- Jag har världens kortaste stubin
- Mitt minne är underbart bra men väldigt kort!

Och för att klargöra sista punkten så var det faktiskt fler saker som jag har kommit fram till men inte minns haha (A) Men gick trottsallt upp klockan 7 imorse och har jobbat ända fram till 18.30 så lite synd är det om mig i af ;) och lite får kanske mitt minne svika? (A)

Imorgon ska jag jobba ännu längre eller okej en halvtimme. Egentligen ska jag ju bara jobba till fem men aa haha ingen annan förklaring än donken? =) nåja mys att vara tillbaka iaf! och hur mysigt som helst att få gå å göra ni vet "farmor" grepp om aram å yusufs kinder, lagom glada? haha njäe!

Men blev inget läsa för mig häromdagen så tänkte försöka hinna lite nu sen ska jag kika på tv också, men framförallt så ska jag lägga mig ner å bara njuta av lugnet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback