Mys, mys å mys!

I fredags total däckade jag på sängen runt 11 snåret snacka om skönt! Lördagen ledde till bråk med bror min å eftersom att jag har hundra miljontals extra hormoner så börjar jag storgråta och måste fixa om hela mig vilket ledde till att vi inte kom iväg förän två snåret! Hur som så blev det "hus och hem" utställningen istället på Älvsjö mässan. Grymt mys och en massa snygga killar! MUMS (A)

Kvällen spenderades med Sofia å film. Vi såg dumpad en bra komedi men BRA slut om ni frågar mig ;) hihi

Idag har jag itne gjort något mer vettigt än varit på vinden, städat och sedan slappat! så skönt! Å sen var min morbror över trevlans att träffa honom en stund också =D å snart blire krubb och sedan kommer Adam å hämtar mig så ska vi till Thomas för att kolla film, dubbelmys!

Nu ska jag hitta någon värderingsman .... lycka till? Öhm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback