Oops!

Jag tycker att jag är duktig, tycker inte ni? Först idag har jag pallrat mig till en optiker för att kolla synen där jag fick ett bättre betyg än godkänt. "du har en grym syn ju" fick jag höra! Glad är jag för de för jag ser dunder konstig ut i glajjor! Så imorgon ska mamma ta med alla mina körkortspryls papper för att kopiera de på jobbet så att jag kan skicka in kopiorna (har lärt mig från förr att inte skicka original då posten eller företaget som de skickas till rä nja.. lite nja..) Så om ca 2 veckor börjar lilla mellemus övningsköra ;D mohaha stay of the roads or? ..

Imorgon tänkte jag också vara duktig! Först ska jag gymma med Aless klockan 1, ja ni hörde rätt jag ska utnyttja mitt gymkort ;) i af för solning (A) Efter det tänkte jag våldgästa Tim! Tim är min vän å jag är orolig för min vän för min vän Tim svarar inte på mina sms eller ringer inte upp! Så jag tänkte åka till honom helt enkelt. Fast jag lär nog ringa först för jag hittar inte hihi

Sen ska jag eventuellt träffa Jessipess också vilket låter som en dunderbra idé =D

Men nu däremot är det Law and order på tv ;D

Har ni haft en trevlig helg? :)

Kommentarer
Postat av: jz

så du har inte glömt bort mig i alla fall? :)

ring mig vid halv 5. pengarna på mobilen är slut, blä..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback