LOVE IT! - jul om 2 månader och tre veckor ;)

  

haha så jävla sköna saker! Här är några utav mina absoluta favoriten! Den första är en telefon som du via USB kopplar till mobiltelefonen och snackar i, dö coolt inte sant? Andra saken är precis som det ser ut, IS love it. Med andra ord ispinnar som funkar som drinkpinnar ;D Tredje saken är inte precis som det ser ut. Utan de är en papperskorg! Å så fjärde saken är klädhängare som föreställer dart-pilar. Perfekt för mig som bor hemma och har världens minsta rum!

 

Här är lite saker till jag tänkte visa! Den där gröna saken är en växt som klarar 50år utan vatten! Dock är den inte lika grön och fin då men den rullar ihop sig till en boll och när du då kommer på att vattna - vips så fäller den ut sig och är grön! Perfekt till brorsan inte sant ;)

Sedan har vi rally, upp till 12 pers för endast ynka 1000lappen. Och du behöver heller inte körkort ;) bara du är 18 och nykter så kör på =D

Sista säger väl sig sjläv? slå ut motspelaren och sup dem fulla! ;D

Reklam? Hell yeah men älskar denna sida!

Kommentarer
Postat av: Granis

Jag förstår di precis, men någon pappa borde det väll finnas kvar här i världen :O

Postat av: Petra

Roliga saker!

Personlig favorit är iaf ispinnarna! :)

/P

2008-10-02 @ 18:44:08
URL: http://petranotes.blogspot.com
Postat av: Petra

Ta en titt på www.stylefeeder.com

Där finns hur mycket sköna saker som helst!

/P

2008-10-02 @ 18:56:49
URL: http://petranptes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback