Barnvagnsköp!

Hitta en dunder fin barnvagn idag så vipps var jag en barnvagn rikare men ett par tusen fattigare! Det är en Duovagn från baden-baden 2009 modell! Fick den lite billigare p.g.a ett sömnfel som jag endast tyckte var charmigt när jag väl såg de efter X antal minuter!

 
Har inte haft tid att fota den själv men här är den i af! Jag köpte den blåa färgen så även liggdelen är i den färgen också htita bara ingen bild på nätet! Men visst var den fin? Fick även skötväska, myggnät samt regnskydd till! Grymt trevlig försäljare var det också så nu är jag riktigt nöjd! Var ju så arg på alla försäljare hos de större återförsäljarna då de är grymt otrevlig och hjälp verkar inte existera hos dem =)

Nu ska jag fota mina underbara skor också så ni får se dem på bild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback