Happiness

Så var vi nere på 156!

Idag har jag varit riktigt duktig och nästan städat klart allt! Men denna gång fick jag hjälp av mig bror ;) Ganska possitivt överaskad dära! Vid 3 tiden kom Sofia över och även Maria.. dock var hon lite sen ;) mohaha! en sådär HEL timma!? Nåja hon går ju i skolan så får ha lite överseende ;)

Ska snart återgå till städandet/ byggandet u name it! Ganska mycket kvar att göra .. Speciellt när de ligger sladdar överallt i väntan på en elektriker? Men får väl stå ut en vecka till! Samt att mamma ska fixa klart väggen efter löning! =D ltie saker som måste köpas nämligen så men de ska nog bli asbra ;)

Såg på Raise your voice idag och som vanligt så gråter man kanske även lite för mycket ibland men lyckades från att sitta å stor böla i af så lite stolt är jag ju dock! Men.. Oliver James var de han hette på riktigt right? är ju bara fööör snygg! Å han är så lik Andrej att jag bara saknar spanien å allt där nere ännu mer så fort jag ser på filmen! å va jag längtar till nästa år, bara 11 månader kvar =D Fler bilder kommer senare ikväll jag lovar!

PUSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback