Jag måste sova

Ursäkta den dåliga uppdateringen! Igår var en super kväll =) och även denna! dock är Marias små ... haha! utbrott .. vi kallar dem "hjärter dam" however, hon är dålig förlorare =D

Tänkte skriva om vad som gjorts men de är ju inte kul att få en uppdatering utan bilder visst? Så skriver istället om vad jag ska göra =D nyss tvätta jag lite - förhand ... ska fortsätta städa lite tror jag =) och imorgon ska jag dra med mamma till sollentuna för att kolla på lite barnvagnar =) trevligt va? På kvällen ska jag träffa Joakim alltid lika trevligt! Sedan på måndag blir de till jobbet igen! mindre kul .. dock har jag bara 133 dagar kvar att jobba! Har bestämt nu att fr o m den 1 Februari går jag på ledighet =) å kommer ta ut alla mina dagar förutom 10 alltså 380 tror jag de blir inte riktigt koll på minnet dära hur som är ledig till den 15 februari (troligtvist) så lite koll har jag ! hihi =D

Nej ska faktiskt försöka sova snart.. måste upp i af 11 imorgon då kommer mamma hem igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag är inte alls en dålig förlorade, det där jävla spelet borden skjutas.



var han söt när han var 17 då ?

Postat av: Maria

men jag är ju vaken....

2008-09-21 @ 12:54:55
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback