LOVE LOVE LOVE

Ååå vet inte var jag ska ta vägen =D=D=D ni vet nelly reklamen som gick för ett par månader sedan? Först äre en tjej som har röd topp och en par mörka jeans sedan en som sitter i en klänning och har typ vääärldens snyggaste skor? Tror ni inte att jag äntligen fått tag på skorna? de har varit hur slutsålda som helst men gick in nu för att kika lite hela allmänt så fanns dem där ETT par 36or kvar å jag fick dem!! åå skulle kunna leva i dem! Nu festar jag dock inte allt för mkt och dem glittrar ju men ändå åå så glad jag är =D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ok verkar nice iaf :P

Postat av: Maria

Det var inte särskilt snällt, jag är ju livrädd.

Men det dök ju typ upp en vithaj vid norges kust för några år sen och rädda willy dök ju också upp vid Norge:P

Det är den jävla växthuseffekten som gör vattnet varmare, man kan inte ens vara säker i Sverige:O

2008-09-23 @ 09:05:46
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback