News

Körberg ska bli pappa! tredje barnet är påväg och snubben är 60 inte bara jag som tycker att de är dags att sluta? Visst jätte kul grattis men jag tycker att man itne ska ha barn när man är över 35 men de är jag nog lite ensam om att tycka! =P men tycker barnet har rätt till en förälder som har stora chanser att vara med när barnet själv får barn! Jag menar jag själv tycker att de är jobbigt att min mormor är typ jätte gammal men hon fick ändå mamma när hon var 38 vilket jag då tycker är på gränsen!

Hur som gör han inget bättre inslag genom att säga "tuttarna är jättestora, de är jättekul" ni kan läsa hela artikeln
här!
Var tycker ni gränsen går vid att man är för gammal för ett barn?

Fick även höra att de snöa uppe i Umeå igår, går vi kanske mot en ny istid eller vad är de frågan om? USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback