Seeegt?!

Idag känner jag mig bara allmänt nere och har inte lust med något! Blev sängen och slappa fram till fyra tiden då blev de en tripp till Heron! Hitta ingenting förutom en tuff våningssäng om man nu kan kalla de så =P men inget jag har behov utav så! Hur som åkte förbi babyland då jag tänkte fråga om en barnvagn men ja mot mina förhoppningar så kan jag inte köpa den då den endast går att ha framåtvänd .. men dne var helt perfekt! liten och kompakt =) får nog bli en carena för min del då de är lätta och hyffsat små.

Saknar Peter och all din glädje - hemskt hur en människa med så lite plats kan lämna ett sådant tomrum? Men någon dag får du träffa mitt barn och då får du lära h*n allt du kan ;D hihi!


Mina älskade ödlor! - sålda nu men dem var tama förfan =D fråga inte hur jag lyckades, de minns jag inte!
Dino - Busan - Iggi!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: aah precis :D

Postat av: Granis

Jag längtar också efter stan, men det är bara kämpa på, det är fint här ute så det är bara tänka så.

2008-09-13 @ 16:12:52
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback