Sjuk!

Detta suger föööör hårt! Blev såklart sjuk igårkväll! hur jag nu lyckades med de? hur som så är jag dunder förkyld med halsont och feber å hela slanten! Blir att stanna hemma imorgon tror jag .. men en tripp förbi apoteket lockar lagom då mina panodil är hel slut! Undrar även om svensk kassaservice finns kvar i bagarmossen? måste verkligen betala mina räkningar nu .. men bättre sent än aldrig right?

Fick även ett mess från J där även han var sjuk? Dock skicka han igår morse (A) haha så han var ju sjuk före mig .. men ändå! Även Ninni hade feber idag? Usch för sjuktiderna som nu redan kommit!

UPDATE: U've got a mai! ååå fick mail från Andrej idag =D han är ju bara för söööt! hihi bara jag som dör för alla dessa söta pojkar? Ska försöka fixa ljudet på datorn imorgon och smyg lyssna på han från idol som liknar Will Smith <3 L O V E!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback