Soppa, Té, Sova å en massa filtar!

The Brooke Ellison Story - Handlar om Brooke själv, en flicka som är med om en bilolycka när hon är ja typ 15 kanske? Hon blir förlamad och satt i rullstol men kämpar ständigt på i livet för att lyckas. Hon kommer in på Harvard där hon träffar sin första kärlek. Han går dock sista året och de bestämde träff på thanksgiving som han dock ändå inte kan komma på. Något år senare får hon ett mail där han ursäktar att han itne hört av sig samt att han är förlovad!

Filmen var ändå jävligt söt! Och de mest komiska var att jag tyckte man kände igen dialekten när han snubben - Jan som han hette pratade.. de lät inte riktigt amerikanskt så att säga. Å vet ni vad han var från slovakien haha! Jag som bara trodde att de var någon dialekt typ Andrej hade men dem pratar tydligen engelska så där nere - SÖTT!

Igår tog jag mig ändå ut i af - riktigt stolt! Somna om igen där efter mitt inlägg men vaknade runt 8 å då drog Maria med mig på födelsedagsfest. Idag blir de dock till att inte sova mer måste ta mig upp till jobbet imorgon hur dåligt jag än mår! Samt att de blir lite kortspel senare tsm med Maria å mor å jag å mor även sofia kanske hakar på?

Nu ska jag i af bada - love it!


Kommentarer
Postat av: Pauline

haha, jo de är bra med mig!

hur är det med dig? :)

Postat av: Pauline

DU skojar!

Va underbart mysigt!:)

Känns fel att ta allt via blogg

Fb funkar bättre? Pauline Ailm

:)

2008-09-14 @ 21:52:28
URL: http://paulinealm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Melle du kommer bli en underbar mamma, ville bara säga det. =)

Puss

2008-09-14 @ 22:19:47
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback