Ursäkta mig jag är sjuk =)

God kväll! Blev inget jobba idag nej för jag sov =)) nej men funtar på om jag fått bihålsinflamation kanske? Ska hur som till läkaren imorgonbitti och checka! Sen blir det hem och sova efter de jobbet! jag lovar ska ta mig upp ;) börajr inte förän 4  så! måste orka!!

Hämta ut den nya mattan på posten aka ica också! Duktigt va ;) hihi så har klippt i den en massa så den passar in och de blev klockrent. Gjorde även middag tsm m. Sofia å Maria sedan när kvällen börja komma så kom de över igen på två omgångar kortspel och chokladtårta m. grädde och fruktsallad MUMS!

Bilder kommer endast för att suktas ;D hihi men inte nu för nu är det numbers på tv och mitt huvud vill sova - eller i af lägga sig emot en mjuk kudde =D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback