Kuslig magkänsla

Hittade precis Lukas pappas hemnummer.. Försökt att nå honom på hans mobiltelefon ett par dagar nu utan resultat. Vet bara inte vad jag ska säga, tänk om han bara slänger på luren eller säger att han inte vill veta av Lukas? Gud vad jag tycker synd om min lilla son. Även fast jag verklige avskyr hans pappa och jag mer än gärna lever ett liv utan honom så är han en del utav Lukas och min lilla pojke har all rätt till sina båda föräldrar samt rätt att bilda sin egna uppfattning om hans pappa.


Man får väl bita ihop och ringa. Men inte än ska äta lite vofflor först å stilla magen. Tycker inte om denna nervositet!

Update: han var inte hemma, kommer på onsdag. Jaha då ska man ta sig i kragen och knappa in nummret ytterligar en gång.. BLÄ










Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Det är så tråkigt med dessa pappor tkr jag :(



Ja Oliver är riktigt stor nu :) han kryper som tusan och han ställer sej upp och går ut med saker :)

Jo visst kan det va skönt att bo hemma, men man vill ändå flytta :)

Postat av: Ruby och Milo

ja fy vad det e irriterande. De är ju så himla snygga:D



nää.. stackars lilla lukas. hoppas han mår bättre snart så vi kan leka oxå:) Är han jättedålig?



Ringde du hans pappi? va sa han?

kram

2009-04-19 @ 23:01:56
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Maria

haha eller hur :) vi får ta och köra lite armbrytning om några månader. du med dina barnmsukler och jag med basketmuskler :)

2009-04-20 @ 00:06:13
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Japp jag är själv och tycker att det är skönt faktiskt :) Plus att Olivers pappa inte är en bra kille osv... Oliver får välja när han blir stor och kan förstå om han vill se sin pappa lr inte. Och det beror ju då även på om pappan vill...



Hurdan är Lukas pappa? Du behöver inte svara..

2009-04-20 @ 09:25:10
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

okej... kul o höra vad han säger sen :)

Magknipen är mycket bättre:) vi har höjt dosen på minifomdroppar och jag håller på mjölkdieten bra så just nu är Milo en mkt glad pojke:)



Skönt att han inte har feber iaf:) krya på dig lukas:)

kramar

2009-04-20 @ 18:44:41
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback