Läskiga samtal

Fick lov att ringa hem till Nadim igen. Nu var det hans mamma som svara! Hon var supersöt och jätte glad, vad var jag egentligen nervös för? Stackarn hade inte ens fått reda på att Lukas fötts än.. Hur som helst så ville nadim inte prata. Men vad han sa förstod jag inte då han pratade arabiska med sin mamma! Men Elham, lukas farmor och hans farfar kommer nog över i helgen å hälsar på den lille =)

Skulle egentligen vara skönt att åka dit egentligen framförallt käka lite av hennes mat ;) haha hon lagar supergod mat men Lilleman är ju sjuk så vill stanna hemma så mycket som möjligt =)

Hoppas bara att hon lyckas få med Nadim också vill ju att Lukas ska få träffa sin pappa! Men det återstår att se :) kul att hans farmor kommer å hälsar på iaf!

Nu lite bilder va? sånt gillas! haha

 



Ska upp tidigt, morfars gravsättning. Sen ska jag sätta mamma i lite balkongarbete då jag vet att hon tycker att det är jobbigt att sörja framför oss. Men det kanske är ganska naturligt att man vill visa sig stark inför ens barn?

God natt, Kram!







Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till oliver

Hm nja jag tror inte Oliver ska med till stockholm då :/

Postat av: Mamma Melissa

Ja, jag tror att det är svårt som mamma att visa att man har gått sönder... särskilt inför sina barn. Man skall ju ta hand om dem i alla väder... men ibland blir det tvärtom och det är ok, så säg det till din mamma:.)





Tur att samtalet med Nadims mamma blev så bra också och att de visade Lukas sitt intresse -de är ju faktiskt också släkt med honom!

2009-04-23 @ 02:28:45
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej sotnosar,

Vad fjantigt Nadim beter sig men kul att farmor kommer pa besok kul for Lukas och henne med for den delen. Du ar bast som ringer och ordnar, du ar stark beundrar dig!



Jobbigt med morfars gravsattning men anda skont sa man kan pa nage vis lamna de bakom sig.. Halsa mamma sa mycket fran mig.. Sota bilder saknar er massa, han vaxer och vaxer!!



puss och kram fran tant Jo

2009-04-23 @ 04:31:01
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: eleonor

gud vad skönt att det gick bra att ringa :) och nadim.. ja.. du vet redan allt jag har att säga haha. men finns här för dig om det är något :) jag har glömt min mobil hos asib men jag ringer dig innan jag drar till sjukan ikväll! älskar dig (er)

2009-04-23 @ 08:58:06
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: ----

Får man vara fräck och fråga vilket land Nadim kommer från? Tänkte på va Lukas har för ursprung? :)

2009-04-23 @ 10:28:52
Postat av: Emma

Vad skönt att det gick bra när du ringde! Hoppas att killen ändrar sig, så att han inte missar den underbara lillkillen! Kram

2009-04-23 @ 12:11:06
URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se
Postat av: Ruby och Milo

haha aj.det är sjukt. ibland känns det som att han spyr mer än vad han har ätit:S:S:S ibland kommer det en flod me typ vatten och ibland som en mjölkgegga hahaha! :D

2009-04-23 @ 16:49:41
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emma

Njä.. Han åt inte på flera nätter..

Han sov liksom nätterna igenom :D

2009-04-23 @ 22:09:48
URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback