Nörd!

Så nu har jag bestämt mig efter MYCKET om och men haha =P Får bli en Acer Aspire One =) Finns på elgiganten för internet beställning till priset 3119:-. Kommer dock lägga på trygghetspaket så slutar på 4127:- vilket är rimligt för en dator tycker jag! Man ska inte överdriva =)


Den andra från Dell som jag hittade hade en hårddisk på 16gb och Acer har 160 så det är betydligt stor skillnad! Sen har ju dell släppt sin för inte alls så längesedan så finns heller inte så mycket info om den.. Acer har ju superbra kritik vilket känns lite lugnande för en sån som mig ;) haha!


Men dock så måste jag låna från sparkontot var av Ikanobanken har nattstängt ^o.. så får vänta tills imorgon med att beställa! JA DE KLIAR I MINA FINGRAR haha vill ha den lille lappen här nu =) Dock vill jag ha vit men verkar inte existera på allt för många företag :S får nöjja mig med en blå! Var ändå det jag ville ha från början så hehe =)





Kommentarer
Postat av: ..

Va du skriver dock hela tiden :P

2009-04-15 @ 15:01:06
Postat av: Daniel

Ja, 56orna blir små i armarna.



Sandra har inte kollat efter dopklänning för vi ska ha den hon använde. Eller rättare sagt den klänning Sandra och hennes syskon har haft. Så jag/vi kan nog inte rekommendera någon sida för dopklänningar. Du får leta vidare :D

Postat av: Anonym

måste bara säga till dig att acer datorerna inte är bra alls. känner 2 personer som har dom och dom är otroligt sega redan från början. efter ca 1-2 år är dom omöjliga att ha om man inte har världens bästa tålamod såklart. så det är inte värt 4000 kr! du borde leta vidare! ha de bra

2009-04-16 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback