Ny dator!

Vet ni vart jag sitter just nu? Jo på min nya laptop! så jäkla skönt att ligga i sängen å skriva :D fast jag har än inte vant mig ännu men det kommer väl =) Så skrivandet går liite väl sakta =P Fast jag har fått ett tålamod att inte tala om sedan Lukas kom haha! Jag sitter även på någons annans internet då våratt trådlösa inte kommer föränn nästa vecka så det går lite segt tack vare det ockås men de funkar ju så (A) Funkar dock inte att ladda upp bilder men de kommer igång sen nästa vecka igen =)

Lukas ligger för tillfället och sover. Har sovit massor hela dagen stackarn. Gud så han inte mår bra! Tänkte åka till läkaren imorgon ifall att hostan låter sådär hemsk imorgon också! Däremot är han faktiskt glad vilket glädjer mig att se. Han har jollrat å lett lite idag i allafall. Men mest sovit å lite skrikande men det förstår jag då han är tjock i hela halsen. Usch vad jag tycker att bebisar inte ska kunna bli sjuka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback