Sjukling!

Ja som tur är så är det i af jag som har gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde sådär men sen mådde jag bättre så for iväg till BVC och första föräldrargruppen! Gud vilken mysig grupp ALLA från olika länder haha =) Men så himla trevliga! Och de bjöd verkligen på sig själva och ja, det var hel mys.


Jag och min solstråle

Efter det begav jag mig till Farsta tillsammans med Fia å Maria, var tvungen att införskaffa mig ett par tygdojjor! Sedan kollade jag även på datorn som jag nu beställt =) Den var riktigt fin faktiskt. Men redan påväg till Farsta kände jag att halsen började att bråka igen å nu snurvlar jag en massa! Usch så jag hoppas att det går över snart orkar inte ligga hemma. Sen vill jag inte smitta Lukas heller.. Hoppas han slipper denna förkyldning som hela familjen åkt på..


Jessipess och min solstråle!

Men vi hoppas såkart alla ni andra mår fin fint =D Kul att höra att du lever också Jossan ;) haha!







Kommentarer
Postat av: www.moncans.blogg.se monica och Felice

poolen är från BR :) Passar även för små knoddar som din :) i sommar när de lir varmt kan man lägga dem med pytte lite vatten o svalka lite.



va söt han är du!!! Kram

Postat av: Ruby och Milo

ja gud. igår vaar det skrik hela dagen typ så trumhinnorna ilade. har aldrig sett han så ledsen.- tårarna sprutade munnen putade sådär hemskt och han skrek sig helt hes. men tillslut hittade vi en behaglig ställnign så han somnade till o från på. Inatt sov han jättebra och nu är han på strålande humör i gymmet tack o lov:)



Just det!vad gör ni på tisdag? ja träffade en kvinna på gymmet som jobbar med marykeyprodukter och undrar om jag och ngn/ngra till skulle va intresserade av en gratis hudrådgivning och prova olika produkter? Helt gratis men hon vill väl säkert att man köper ngt men det kan inte jag då eftersom jag e pank:P Menär du intresserad?

kram

2009-04-16 @ 08:36:51
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: lisette

aww ser nästan ut som han försöker flyga på bilden hemma hos mig när jessica håller honom:) hehe

2009-04-16 @ 12:59:10
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Naw va söt han är, mycket hår!! :D

Han har blivit stor ju, hur gammal är han nu?

Funkar det bra för dej att bo hemma?



Kram kram!

2009-04-16 @ 23:52:11
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jessica aka jessipess

Hahaha, han är ju förjävla söt =) & gud vad stolt man känner sig som får vara med på bild (A) hihi...

puss på er båda!

2009-04-16 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback