Sovtajm!

Nu är jag trött vill jag lova! Började dagen med en tripp till Farsta, skulle bara på apoteket men drog en vända på torget samt ett besök på H&M barnavdelning!

Köpte en supersöt solhatt till Lukas haha sötnosen då! Men välbehövd =D Idag var nämligen Lukas ute i solen utan jacka =D han hade bara en kortärmad tillochmed men han är så himla varm i kroppen å i solen var de ju faktiskt stekhett!

Här är han lik sin pappa!

Efter farsta så var det grillning hemma hos mig =) Så med andra ord har vi nördat här hemma sedan dess å haft supermysigt + god mat! Men nu ska jag sova och få välbehövd sömn. För imorgon ska vi hämta vagnen =) Sen hoppas jag att vi kan fixa klart balkongen! Myspys =) Sen måste det damsugas haha nej usch SÖMN det behövs.
Kramar 






Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Ja usch det är verkligen skitsvårt att lämna sin lilla älskling ju :p Men du kan inte ha med honom då?

Postat av: Ruby och Milo

ååh sötnosen:) vi måste köpa en solhatt vi med:) när ska vi leka:)? lycka till m vagnen AVIS.kom pappans föräldrar föressten?

2009-04-26 @ 10:35:13
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback