Älskad sedan första stund

God morgon!

Lukas somnade precis om så jag ska väl strax gå å käka lite frulle! Men vet ni? Igår var ända veckodagen jag druckit cola på under två veckors tid. Visst är jag duktig? Känner mig inte alls lika sugen längre heller så det är dunderskönt! Förut kunde jag verkligen få abstinens.. Och så har jag inte bitit på naglarna på en hel vecka också! Pepp pepp =D


Mysbild på lukas från i söndags! Sovandes i tältet på stranden :) Nu är han hela 6 mån och fem dagar
.
Jag vill få tillbaka mina naglar jag hade på förlossningen. Fick panik när jag låg dära och bet av allihopa! Men det hade inte gått att ha naglar med en nyfödd heller så det var väl bra det!

Och den 15 oktober tror jag att det var kan jag söka den språkutbilning jag vill in på också. Å så måste jag ringa komvux för att ta tag i mina ekonomi kurser. Mycket som ska göras med andra ord! Men det är kul när det är mycket som händer så klagar gör jag absolut inte ;)

Men nu - Frukost!





Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emilia

vad duktig du är som inte bitit på naglarna! jag ska också försöka sluta! men däremot fick jag jätte fina naglar under tiden jag låg på bb, jag har ALLTID bitit på mina naglar, men inte när jag låg på bb, koonstigt nog! Haha..

Postat av: Adams mamma

okej, ska göra det :)

2009-08-11 @ 18:43:18
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback