Bebooo!

Vet ni vad jag ska köpa först utav ALLTING t o m innan jag köper soffa! Eller nja kanske inte men ni vet då man är helt klar med det man måste till lyan? - Två stycken geckoödlor! Dem är så jäkla TOK mysiga. Och kan faktiskt bli riktigt tama. Hade tre stycken ihop med brorsan förut som vi gav bort då jag var 14 kanske?

Denna ödla hittar ni till försäljning HÄR!


Men visst var den helt underbar? Denna kostar 800kr. Vet inte riktigt vad för geckoödla det är men himla speciell var den i färgen i af! Och för att inte tala om ögonen? Sötnosen då.

Nej nu ska jag lägga mig och gosa med MIN sötnos som sussar så sött. Ni ska bara veta hur gosig han var då han skulle nattas idag. Låg och log hela tiden för att sedan somna rakt i min famn.


Allt är vad du är, allt!


Imorgon blir det familjerätten. Om N nu bestämmer sig för att dyka upp såklart!

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

namnnnammnamm vad ja vill äta upp:) toksöta unge!

Postat av: Hallonmamma

Nja.. är inte så mycket för ödlor :P Men Lukas är ju bara för söt på denna bild!

2009-08-26 @ 12:55:43
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: freja

gud vilken söt bild!

2009-08-28 @ 21:24:04
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback