Beställning kommen! - efter tre veckor..

Som ni ser (säkert hela sverige?!) så regnar det ute och vädret suger apa! Så vi har nästan stannat inne hela långa dagen bortsätt ifrån en promenad till Ica för att hämta ut mitt paket. Så passade vi på att hälsa på Maria+Victoria! Nåja tillbaka till paketet det var min väska =D snacka om att jag blidde överlycklig! Den var så perfekt som jag trodde om inte mer. Skip Hop is the shit!

Sedan har jag hittat en overall till lilleman också. Den kostar 495kr men just nu - tills imorgon 12.00 har dem 25% rabatt på hela beställningen. (
www.pippilotta.com)



Hittade även dessa tossor! Helt tok-kär men dem kostade över 500-lappen och tycker det är lite väl mycket! Men söta var dem =)



Nej nu måste jag fixa tvätten =) Göteborg på torsdag ju så måste ha alla kläder tvättade så att man har bra urval att packa ned! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback