Fartfylld dag

God morgon =) Idag vaknade vi först vid fyra, japp FYRA! Men tog någon halvtimma så ville lilleman allt somna om skönt nog =) Sedan var det uppgång vid 8 som vanligt.

Idag ska vi iväg till BVC sen lite andra små ärenden :) Efter det blir det promenix m. jessipess! Ska bli trevlans =D å så måste jag packa.. dubbelt upp! Jag ska hämta vagn i Göteborg också så måste ta två bagar istället för min stora resväska då jag och mamma aldrig kommer kunna ta två vagnar + resväska med oss hem.

Men men nu borde jag allt få på lilleman kläder då vi ska gå om en kvart! Men jag har ju inte hjärta att väcka lillplutten..

Kramisar





Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg, du borde göra mer videobloggar, både på dig själv och bebisen :)

2009-08-12 @ 13:03:37
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Jag ville bara saga att jag kikar in har hela tiden och ar bara superdalig pa och skriva kommentarer. I slutet av veckan skickar jag i vag ett paket till er som du kommer kunna hamta ut pa ICA. Om du kommer pa att du vill ha nagot speciellt eller nagot mera sa skickar jag ett till paket senare!:D



Puss och kram tanker pa er massor, ha de sa bra i gotet och halsa mamma!

<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback