Högskoledrömmen

Jag tror banne mig att det får bli polishögskolan augusti 2011 för min del! 2010 kan jag ju glömma då jag inte har körkortet klarat än och ansökningen ska in senast 15 september. Sen har jag heller inte gjort högskoleprovet vilket jag heller inte kan nu i höst då lilleman lever på amning fortfarande och vägrar äta något annat.

MEN i februari blir det högskoleprovet åtminstonde! Då kan vi bocka av en sak :) så måste jag läsa historia A också ...

Sa jag förresten att jag var duktig nog att skicka in mina betyg till komvux? Nu hoppas jag bara på att komma in också! Jag vill verkligen plugga i höst.

Men nu ska ni inte tro fel om mig heller. Ni som följt min blogg länge vet att jag avskyr att studera och sitta i en studiesal och läsa rakt upp och ned. Och därför har jag varit smart denna gång. Jag tog endast ekonomi kurser (vilket jag är intresserad utav) samt att jag kommer studera på distans. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback