Ikea = flytta nu!

Idag har vi varit iväg till Ikea å så City gross =) Köpte inget mer roligt än sko-horn, mat och blöjjor! Men jag ska banne mig spara nu så jag får allt det där jag vill ha. Måste ju hinna spara allt innan september slut också.

Ska snart kila iväg till närpuben här nedanför med Pess! Hennes pojkvän står vakt idag så vi tänkte hälsa på honom =)

Har ni haft en trevlig helg hittils? Å vet ni vad?! Höll på att bli överkörd utav en idiot idag. Men bara för att jag är tjej och körde liten bil så tror vissa att dem har företräde. Fan va lack man blir alltså! Tur att jag hitta bromsen bara haha =P inte min starka sida i vanliga fall!


Här är Lukas 6mån + 3 dagar.

Å Lukas är så jävla söt. Då han sitter i knät så lutar han bak huvudet så att han ser än. Sen upp igen å så håller han på så =P Tokungen min! All denna kärlek, helt sjukt!

Kramisar






Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Hej gumman :)

Allt bra?

Ses nått i veckan kanske?

Ska ni flytta? :p

Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback