@ Lukas pappa!

Hej hopp =)

Tänkte kika in och säga hej! Dagen började vid ELVA då vaknade lilleman, snacka om lyx? Men inte så konstigt då han vaknade ett i natt och tyckte att vi skulle vara uppe och leka =) Så vi lekte till tre sedan var det sängdags igen.

Vid halv 1 kom vi till huddinge blev en liten seg start då Nadim var nästintill död =P Han hade tydligen kommit hem 4 på morgonen! Hur som helst så gick jag och hans småbröder ner i centrum där jag hittade världens sötaste mössa åt lilleman! Vilket verkligen behövs då kvällarna börjar bli kalla nu. Och jag vill inte ha en sjuk liten plutt =)

Sedan mötte vi Nadims vänner! Var jättekul att se dem var ju över ett år sedan sist. Toni är nog den jag saknat mest! Han är värlstrevlig ska ni veta. Vi gick i af till parken med dem men lilleman slockna självklart haha =P men imorgon ska han nog få gunga lite :)

Sedan har vi inte gjort så mycket. Nadim var snäll och köpte med sig choklad till mig då han gick till affären så lite normal kan även han vara ibland!

Men nu ska jag nog varva ner för kvällen och försöka somna något tidigare än igår!






Kommentarer
Postat av: Jennifer och Lukas

Haha ja mobiltelefoner tycker min Lukas också om. Jag undrar vad det är med bebisar och elektroniska saker :P Har du hittat någon utan batteri i?



Okej, va jobbigt. Men hoppas att ni får en bättre relation sen då när faderskapstestet är klart! För Lukas skull om inte annat!



Jo jag läste i "Lukas växer" att din lille plutt börjar bli riktigt stor och duktig :) Det är helt otroligt va fort det går :)

Här hemma går edt också framåt, han kryper och ställer sig upp så fort han får chansen så vi har haktiska dagar :P Hehe men det är kul :)



Kramar

Postat av: Adams mamma

Va kul att han fick träffa pappa lite :)

Vad tyckte kompisarna om Lukas då? :D

Puss

2009-08-30 @ 11:14:23
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej sötnosar!

Ville bara kika in och säga att ni är bäst, tänker på er varje dag. Jag är segbert och super dålig på och kommentera och svara på kommentarer ska ändra på det. Saknar er massvis!

Lukas växer så det knakar asså, stora killen. Minns det som igår när jag höll i honom på BB. Älskar er ni kommer alltid betyda massor för mig!



Puss och kram <3

2009-08-30 @ 20:54:24
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback