Nu är det bara att vänta.

Min data är tillbaka =D WIHOO!! men fick en annan. Jag ville helst att de skulle lagat min då jag hade bilder från 8 år tillbaka på den! Men vissa saker ska väl bara vara minnen :)

Vi kom i af iväg till familjerätten idag. Nadim ringde runt 2 var på jag tänkte "Neeej ska han ställa in IGEN?!" men chockerande så säger han "jag är påväg, var ska vi mötas". Ja ibland kan han även chocka på ett positivt sätt!

Men men det gick okej. Han skrev under min lilla berättelse men ville ändå ta ett faderskapstest. Orkar inte gå in mer på vad som hände men om tre veckor får vi det svart på vitt! Ska bli skönt måste jag säga :)

Men nu ska jag hopp i säng. Hade en supertrött bebis imorse som INTE ville sova. Men tillslut så somna han varpå han sov en timma istället för 2 så han fortsatte att vara halvglad tills 1 tiden. Då slockan han och sov ända till 3 =) min lilla plutt!





Kommentarer
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Alltså vad är det för idioti om att han skall ha faderskaptest? Vad förnedrande att han faktiskt frågade dej om det. Shiit alltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback