Shopping och mys

Nu var det allt längesedan vi skrev här hemma. Men det händer en del plus att jag ville få upp göteborg bilderna först! Men det har jag nog gett upp =) Ska försöka få in dem ikväll om lilleman slocknar skapligt tidigt. Men håller även på och målar om en bokhylla som tar X antal timmar. Den vills lixom inte bli vit!

Men men vi har bara myst dem här senaste dagarna tillsammans med Jessipess och idag kom även Ninni över! Har bestämt mig för att köpa en ny Quenette vagn som verkar super bra! Det där med ej svängbara hjul var ett rent helvette att köra så. Så jag håller också på att sälja mina vagnar nu! Den blå Duovagnen för 2000 sedan sittvagnen för 1000. Hoppas hoppas :)

Sen måste jag köpa ny bilbarnsstol och min älskade boomerang jacka INNAN den tar slut. Så jag har lite utgifter nu med andra ord! Närmare bestämt 11500kr + mina vanliga räkningar såsom hyra, mobil och gymkort! USCHA! Men det är ren tur att jag inte har något annat att spara till samt att jag flyttat fram mitt flytta hemifrån datum. Annars vore jag lite körd.

Fick ett paket från Jossan som befinner sig i USA det ska ni få se bilder på också =) Det är lukas kläder både på smak och utseende haha jätte breda men lika långa =D Amerikanska barn feta eller? Det skiljer typ 5cm på bredden jämfört me hans vanliga bodys.

Men ska försöka få in pics ikväll =) Nu vill lukas ha sällis igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback