Sitter på min söta lap =D

Hej hopp =)

Imorse då jag skulle kolla klockan så möttes jag istället utav ett mess från Ruby 08.07 så jag tänkte självklart att klockan var något snarlikt efter lukas tidiga mornar här nu på senaste tiden. Tog upp lukas och lät honom stå på min mage och skratta lite för att sedan kolla vad klockan egentligen var. Möttes utav 09.45.. KVART I TIO wihoo vilken sovmorgon. Men gjorde mig däremot inte något piggare..

Men nu sitter jag här och lilleman sover =) Jag tog mig upp i af! Brorsan ville ha hjälp med att bädda sängen också då han kom från jobbet nyss.

Så med andra ord, jag är vaken!

Vid halv 3 ska vi åka in till stan och möta ruby+Milo. Trevligt trevligt MASSA skitsnack haha :D så gosigt att umgås med dem så!

Bilder kommer imorgon för ikväll ska jag med Fia hon skulle vara barnvakt och ville ha sällis =)

Kramar!





Kommentarer
Postat av: Jennifer och Lukas

Jaa herregud tiden går så fort! Jag hinner knappt med! Din lilla sötnos har ju också blivit riktigt stor :D Hur är det med er och hur går det med N? Jag har ju som sagt inte riktigt hängt med dom senaste månaderna :P



Jaa jag älskar ikea stolen!! Jag blev kär direkt när jag såg den så det var bara att köpa! Billig och super bra och snygg :)

Postat av: Mia

Hehe okej, jag hatar att träna gym och sånt. Men gillar kampsport. =) Typ det jag brinner för! :)

Allt bra idag förresten?



kram M

2009-08-27 @ 14:53:45
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Okej:9, hehe jodå vi mår superbra. tänkte ta nova i vagnen och gå en runda idag igen. =) Händer annars i helgen?

kram M

2009-08-28 @ 09:31:50
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback