Mysiga mammadagar

Hej hopp!

Just nu händer så mycket här hemma så bloggen hamnar tyvärr i bottenläge! Plus att jag börjat gå upp vid 8 då lilleman vaknar för första gången istället för att lägga mig och sova med honom igen vid nio till tolv.. så därför orkar jag heller inte sitta uppe hela nätterna =) 

I måndags så kom Ninni o Jessipess över på vin vilket ledde till en lååång uppesittar natt. Gick inte och la mig förän 7 så jag var lagom seg hela dagen igår haha! Men väl då jag var uppe så gick vi på promenad med Sofia R även kallad Ruddan samt Jessipess. Sen slockna både jag och lilleman som två utlagna spelare! 

Idag blidde det hel dag i Farsta C tillsammans med
Carro och lilla Adam! Var dundertrevligt som vanligt blidde lite lekpark och lite shopping. Eller jag kom nog inte hem med något.. förutom mitt paket från H&M som jag hämta ut på vägen! Men visst var jag duktig? 





Imorgon ska vi hela långa vägen till Kungens kurva där vi ska kika barnvagnar, barnmöbler, barnkläder samt leksaker! Ja vi ska nämligen besöka nästan alla mina favoritbutiker tillsammans med Ruby och baby Milo. Mysigt värre =)





 

Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Gud så söta dom är! :)

Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Önskar att jag också kände en annan mamma. Älskar mina vänner. De ställer alltid upp. Men det skulle vara kul att kunna umgås med ngn som också har barn :D

2009-08-12 @ 22:45:02
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback