Tack för en trevlig helg

Så har vi kommit hem igen! Var trevligt där borta men hemma bäst! När vi skulle in i bilen bråkade jag som vanligt med vagnen. Så imorgon ska jag iväg och kika på en Teutonia spirit :) Tror till 98% att jag köper den. Håller på att bli tokig på fasta hjul etc.. det ända jobbiga är att jag kommer ha 4 stycken vagnar hemma. haha men en ligger ju på blocket och en ska upp på vinden då jag ska ha den som dagisvagn :) Sen så är det ju min lilla sulky även kallad mormors vagn då hon har så liten bil!

Hade hur som helst jätte trevligt där borta! Nadims familj är så himla goa :) Dem ska flytta till radhus också för att dem vill bo större så dem håller på att kollar på hus för fullt!

Sötlukas vid matbordet

Sötlukas m. farbror Roni

Sötlukas m. farbror Rani


Nu har Lukas redan somnat så jag tror att det blir uppgång vid nio imorgon :) Så jag ska väl också försöka passa på att hoppa i säng!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback