Ett blodsband är ingen säkerhet

Vi åkte hem till Nadim och Lukas farmor idag vid tolv varav de dåliga uppdateringen!

Trotts att det var nästan en månad sedan Nadim träffade Lukas märke jag ingen "sakna" känsla vilket jag tycker är jätte trist. Vill att både Nadim och Lukas ska bli glada utav att se varandra, men det kommer! Jag får bara ha tålamod. Men tror nog att N fick sig en liten tankeställare idag åtminstonde. Så nu hoppas vi på bättre framtid, inte sant?

För övrigt gick allting bra! Vi pratade på om allt möjligt och inge tjaffs eller diskutioner. Vi kan ju verkligen inte diskutera med varandra då båda är sjukt envisa med att ha rätt och få sin vilja igenom!

Men men åkte hem därifrån vid halv tio då blidde det B&J glass på balkongen + babbel med tanterna här hemma!


Lukas är här 5 månader, tre veckor och fem dagar. Idag är han 5 månader, tre veckor och sex dagar!

Nu lockar sängen imorgon ska jag till Farsta m. Ninni och byta P.O.P jeansen som var för små i storlek 68 =P





Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

Vilken UNDERBAR bild på Lukas! :)

Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Sv. Tack för tipset. Skall pröva lite vitt vin då :D Har iofs sej köpt lugnande. O läste att det blir mer effekt om man blandar det med alkohol. Hmm.. Vågar man mån tro? :D



Synd att det inte fanns ngn saknad. N är kanske bara dålig på att visa det? eller så fattar han inte. Män är män.

2009-08-03 @ 23:02:17
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Heej..fin blogg..



din son är riktigt söt!

2009-08-04 @ 15:24:57
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej sotnosar!

Nu har jag gatt los har borta och shoppat lite godsaker till lilleman! Ska lagga till lite saker ar det nagot mammsen vill ha fran staterna inann jag skickar ivag de?



puss o kram saknar er massor <3

2009-08-05 @ 21:42:27
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback