Veckans planer!

Å det är så många jag vill träffa men känns som att dygnen helt plötsligt minskat till hälften! Men man får väl ta en dag i sänder antar jag =) Dock är jag jätte dålig på att planera (A) men ska införskaffa mig en almenacka efter årsskiftet! För jag ska ju inte shoppa något innan! Har 1800 på sparkontot och måste köpa saker för 7500 nu så ligger något back!

Men denna vecka ser än så länge ut såhär =)

  • Tisdag: BVC sedan träffa Therese + baby Liam(?)
  • Onsdag: Oplanerat, bör städa och tvätta!
  • Torsdag: Träffa Tessus
  • Fredag: Oplanerat
  • Lördag: Träffa Soran
  • Söndag: Skansen

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Jo det tycker jag verkligen! Var ni kvar där 2 dagar eller?



Jag har ingen aning, åh va kul med skansen! Vad händer när det är familjedag där? :)

Postat av: Hallonmamma

Oj oj, ja du ligger lite på back :P Men det gör jag med iofs. Fan vad svårt det är att hålla i pengar. Tänk om man vore rik!

2009-09-01 @ 13:04:55
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till emilia

hej..



just nu använder jag kortison salva, annars använder jag mniniderm. fast tycker inte den är så bra! kanske borde testa a krämen.. :)



hur är det annars?

2009-09-01 @ 15:33:27
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Vad är de du ska köpa för så mycket? inte en kalender hoppas jag ;D hihi hur är de annars med er? :D kram

2009-09-01 @ 19:23:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback