Absolutly fucking goooood =)

Jag är bara på SUPER humör. Varför vet jag inte? Är egentligen stressad och trött till MAX men men! ALLTING löser sig :)

Denna vecka jag jag MASSVIS att göra. Ska fixa bostadsbidraget med FK.. vilket är ja en utmaning i sig. Detta leder till att jag måste besöka huge bostäder och få kopia på kontraktet sen även fixa lite små saker såsom att hyran ska dras från mitt konto och att det är viktigast att mitt efternamn står på dörren.

Måste även plugga och då menar jag verkligen plugga har prov om en vecka som ska sitta som smeck.. även ett par uppgifter som ska in innan det.

Hämta ut min älskade dator som äntligen är klar ska också göras!
Kanske flörtar med mig någon sötnos till stan imorgon? Frivillig? någon?

Ja sen ska man väl hinna pusta ut och leva lite däremellan också och så följer ju jobb som vanligt på lördag. DET GILLAS! Jag trivs verkligen att bara jobba som medarbetare, gå dit och köra sitt race för att sedan gå hem direkt efter passet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback