Ätit första julbordet

Nu har vi kommit hem från dagens alla äventyr. Borta hos pappa var det julbord där även mina farbröder med respektive befann sig. Trevligt trevligt :) Så sällan man träffar dem så!



Känner mig lagom sliten efter att Lukas vaknat miljoner gånger sedan 4 imorse så inatt hoppas jag på SÖMN. Men han verkar vara inne i någon period eller så är det bara tänder som spökar under tandköttet! Sova har man ju hela livet på sig, inte sant ;)

Imorgon väntar ikea =) Ska kika på köksbord, soffbord, byråer å så kanske köpa med mig lampor hem :) Får se om jag hittar något kul! Soffbordet skulle vara ganska skönt att köpa också.. men det beror helt på hur länge vi är dära och om jag lyckas tajma in mamma - bilskjuts!

Som vanligt sitter jag för tillfället och väntar på mina dadlar inlindade i bacon =D MUMS! Köpte några supergoda på konsum igår som jag är helt frälst i. De var något överpris men de vare helt klart värt.

Något flummig inlägg men är sååå trött så ni får stå ut helt enkelt (A)








Kommentarer
Postat av: ella

Hejsan!! Tack så mycket :)ja det gör jag :) du får komma o säga hej någon dag med din pojke :)

puss puss

Postat av: Anna Jonasson

hej hej. wilma vägde sist 8520 och var 74 cm lång:) nu vakna hon...

2009-12-17 @ 00:11:03
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Classy

Vad söt han är Lukas :)



Ja men det kan ju vara skönt att ha det klart med klapparna, jag har liksom inte köpt en enda- ångest på den! Haha...



Okej, vilket lag tränade du cheerleeding i då? Har en massa kompisar som också tränat de :P

2009-12-17 @ 05:54:21
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

hehe jo precis :)

Nej det gör han inte, jag ville flytta från stockholm oavsätt vad så nu gör jag det! :)

O kommer följa med istället och hjälpa till med Adam haha, struligt liv jag har :p

2009-12-17 @ 16:41:17
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback